dijous, 16 d’octubre del 2008

SÓC VIU


No amics lectors, el fet que el blog hagi quedat abandonat durant uns mesos no es devia pas a la tràgica defunció d'un servidor. Potser la notícia no agrada a tothom, però, efectivament... segueixo viu. I n'estic gairebé segur, per diversos motius:

1. Em segueix costant una barbaritat aixecar-me al matí. Si estigués mort no em faria mandra aixecar-me, em faria mal de cap. Perquè els tauts solen estar sempre tancats.

2. Segueixo tenint infinitat de vicis incofessables. Si estigués mort no serien vicis, serien fòbies.

3. Segueixo tenint instint assassí envers certes persones que em treuen de polleguera. Si estigués mort no voldria matar a aquestes persones, perquè llavors me les trobaria aquí a l'infern.

4. Segueixo anant a treballar cada dia, i els morts, en canvi, no foten ni brot.

5. Quan era petit tenia por de morir-me. Si estigués mort, ara tindria por de fer-me petit... però no en tinc.


6. Com tothom, m'he registrat al
facebook, però que jo sàpiga encara ningú no m'ha agregat al deathbook.


7. Els veïns foten cada dia un escàndol de mil dimonis. Al cementiri no s'hi fan activitats eròtico-festives, ni tampoc no hi ha nens que ploren com si els anessin a matar, perquè els és igual. En canvi, si estigués mort i volgués punxar
hardtechno fins a altes hores de la matinada, el veí de la tomba del costat no es molestaria.


8. Cada dia em vé de gust que em practiquin una bona fel·lació. Si estigués mort em conformaria amb poder tocar-me-la jo mateix un cop l'any, per Sant Valentí.

9. Perdo el temps escrivint això quan podria estar fent qualsevol altra cosa més interessant i/o excitant. Si estigués mort no perdria el temps, em perdria en el temps.

1 comentari:

Tona ha dit...

Que n'és d'ocurrent el meu estimat!!!
Jeje!
Ara, i després diràs que sóc jo la que no treballo... ¡Manda c*j*nes!
En fi... si no t'ho haguessis de creure, et diria que és molt guai l'escrit... Però és que després se't pujaran (més) els fums al cap!!
Àpala, marxem a casona carinyo (i et faig el punt núm.8!)??