dijous, 5 de juny del 2008

HOLY DRIVER

Avui he hagut d'anar a renovar-me el permís de conduir... la qual cosa m'ha fet reflexionar i adonar-me que, efectivament, els anys passen inexorablement per a tothom. N'és prova fefaent el fet que els principis de calvície causats per l'efecte 2000 poc a poc s'hagin anat convertint en quelcom més que una anècdota, i l'escassa frondositat capil·lar que sempre m'ha caracteritzat representa ara la trista imatge d'un oasi dessolat enmig de l'abrumadora sequera d'un desert abandonat.
Bé, el fet és que ja puc conduir tranquil (mai no he deixat de fer-ho) i més sabent que m'empara el fet que si les meves capacitats al volant resulten minvades per l'efecte embriagador de l'essència de la vinya, sempre puc confiar en algú que prendrà el timó i em guiarà de camí de tornada enmig de la boira (vegi's la fotografia de dalt, on qui condueix no sóc pas jo).

1 comentari:

Tona ha dit...

Sempre he tingut molt d'estil conduint... Jajaja!
Per sort, el temps també passa per mi i ara ja puc conduir cotxes que no han d'anar sobre rails...
D'altra banda, ja saps que jo sempre et portaré on vulguis...
T'estimo guapo!!!